Üldised müügitingimused

1.1 Müügitingivused kehtivad naisinvestoriteklubi.ee lehe veebipoes ostja (edaspidi Tarbija) ning ettevõtja MTÜ Naisinvestorite Klubi (edaspidi Veebipood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

1.2 Lisaks käesoleval lehel kirjas olevatele tingimustele reguleerib Tarbija ja Veebipoe vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtiv Võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised olulised õigusaktid.

1.3 Veebipoel on õigus teha müügitingimustes muudatusi. Muudatused kajastatakse siin veebilehel: naisinvestoriteklubi.ee/urituse/poe-muugiinfo/

Hinnainfo

2.1 Kõik Veebipoes toodud hinnad on eurodes. Hinnad ei sisalda käibemaksu.

2.2 Ostetud piletid edastatakse e-maili teel ning kohaletoomisega seotud tasud puuduvad.

2.3 Veebipoel on õigus teha müügitingimustes muudatusi. Muudatused kajastatakse veebilehel: naisinvestoriteklubi.ee/uritused/

Tellimuse vormistamine

3.1 Soovitud tooted tuleb lisada ostukorvi.

3.2 Tellimuse vormistamiseks vajutage lingile “Vormista tellimus”.

3.3 Tellimuse lõplikuks vormistamiseks sisestage vajalik informatsioon ning valige endale nimekirjast sobiv makseviis. Läbi pangalingi makstes tuleb makse sooritamiseks valida endale sobiv pank. Maksed toimuvad eurodes.

3.4 Kontrollige enne tellimuse lõplikku kinnitamist andmeväljades oleva informatsiooni õigsust ning kontrollige üle ostukorvi sisu.

3.5 Tellimuse täitmine toimub automaatselt ning tellitud kaup ja arve jõuab teie meiliaadressile tavatingimustel ühe tunni jooksul.

Tagastamisõigus ja pretensioonide esitamise kord

4.1 Tarbijal on õigus pöörduda pretensioonide lahendamiseks Veebipoe poole (kontaktinfo leiad siit).

4.2 Tarbijal on õigus raha tagasi saada kui kaup ei vasta Veebipoes kirjeldatud sisule.

4.3 Kui Tarbijal ei ole võimalust osaleda üritusel, mille pileti ta on ostnud on võimalus raha kasutada ettemaksuks järgnevatele üritustele.

4.4 Veebipood ei vastuta Tellijani kauba jõudmise hilinemise eest, juhul kui kauba kohaletoimetamine viibis asjaolude tõttu, mida Veebipood ei saanud ette näha ega mõjutada.

4.5 Lahendamata jäänud pretensioonide puhul on Tarbijal õigus pöörduda Tarbijakaitseameti poole.